REGULAMIN SERWISU
Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje poniższy regulamin .Jest to zarazem umowa na podstawie której jest świadczona usługa naprawy i reguluje ona prawa i obowiązki z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926
Regulamin
Definicje
- Serwis - Dział Serwis MULTICOM, ul. Parkowa 10, 39-200 Dębica
- Klient - osoba lub firma, która zgłosiła sprzęt do wyceny, diagnozy lub naprawy.
- Formularz Przyjęcia - dokument potwierdzający powierzenie sprzętu do serwisu. Dokument zawiera informacje niezbędne do identyfikacji sprzętu (producent, typ, model, numer seryjny) opis stanu technicznego oraz usterki.
- Zgłoszenie online - Zgłoszenie wysłane za pomocą strony https://sledzserwis.insert.com.pl/formularz/9TcELcr5aUKDMJU0nDbcug.
- Zakończenie Usługi serwisowej - Zakończenie spowodowane ukończeniem usługi lub na żądanie klienta po wystawieniu diagnozy.
Zgłoszenie Serwisowe
- Warunkiem rozpoczęcia usługi serwisowej jest dostarczenie do MULTICOM'u sprzętu osobiście, za pomocą firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej (Na koszt osoby wysyłającej).
- Serwis wydaje klientowi formularz przyjęcia, który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru oddanego sprzętu.
- Formularz przyjęcia może zostać wysłany drogą elektroniczną tylko w przypadku zgłoszenia online.
- W przypadku korzystania ze zgłoszenia online Klient może wyrazić chęć odesłania sprzętu na inny adres w polu "Opis zgłoszenia" lub odpisując na email z którego przyszedł formularz przyjęcia(z domeny multicom.net.pl).
- Wysłanie sprzętu przez klienta ma się odbyć dopiero po odebraniu formularza przyjęcia. Sprzęt odebrany przez nas w momencie gdy formularz przyjęcia nie został wysłany klientowi, będzie odsyłany na koszt klienta.
- Klient korzystający ze zgłoszenia online jest zobowiązany do napisania na etykiecie kurierskiej lub na paczce numer zgłoszenia.
- Klient korzystający ze zgłoszenia online jest zobowiązany do dołączenia formularza przyjęcia do paczki, przed wysłaniem jej drogą kurierską/Pocztową.
Odbiór Sprzętu
- Sprzęt można odebrać osobiście w serwisie po okazaniu formularzu przyjęcia lub drogą pocztową/kurierską po poprzednim poinformowaniu klienta drogą telefoniczną lub za pomocą e-mail.
- Sprzęt przyjęty do serwisu prosimy o odbiór w przeciągu 21 dni od daty zgłoszenia do serwisu.
- Sprzęt przyjęty od klientów online wyślemy Pocztą/kurierem w 48 godzin roboczych od zakończenia usługi serwisowej i poinformujemy o tym.
- SPRZĘT NIEODEBRANYZ SERWISU WCIĄGU 3 MIESIĘCY ZOSTAJE ZEZŁOMOWANY.
Gwarancja
- Sprzęt należy dostarczyć do siedziby firmy.
- Na wykonanie naprawy i usługi, serwis udziela standardowej gwarancji w okresie 3 miesięcy od daty dokonania świadczenia. Wyjątkiem są naprawy sprzętu po zalaniu, na które nie udzielamy gwarancji.
- Gwarancją objęte są wyłącznie elementy oraz czynności wyszczególnione w karcie naprawy oznaczone jako wykonane przez serwis.
- Gwarancja na elementy nie obejmuje:
- Serwis, w celu zabezpieczenia sprzętu przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich stosuje zabezpieczenia naprawianego przez siebie sprzętu.
- Naruszenie jakiejkolwiek z plomb zabezpieczających bądź innych zabezpieczeń będzie się wiązało z utratą udzielonej przez serwis gwarancji.
a) uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych (złamania, zalania, itp.) uszkodzeń wynikających z eksploatacji urządzenia w warunkach nie odpowiadającą warunkom określonym w karcie gwarancyjnej urządzenia.
b) uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania czy konserwacji towaru oraz nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego a w szczególności wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy nabywcy
c) przypadków losowych uszkodzeń niezależnie od warunków eksploatacji (powódź, pożar, przepięcie)
d) części, na których dokonano zatarcia lub zniszczenia numerów seryjnych serwisu
e) części, których naprawę podjęły się osoby lub podmioty nie będące serwisem
Odpowiedzialność Klienta
- Klient poświadcza, że jest właścicielem powierzonego do serwisu sprzętu i nie rości sobie praw do niego żadna inna osoba trzecia.
- Klient ponosi odpowiedzialność za używanie i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowanie oraz inne dane na dyskach stałych innych nośnikach magnetycznych, dyskach optycznych CD,DVD, pamięciach flash oraz innych nośnikach danych przekazanych ze sprzętem do naprawy.
- Klient oświadcza, że zabezpieczył wszystkie dane i nie będzie rościł żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę.
- Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.
- Serwis zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku oryginalnych części lub zamienników na ryku oraz innych niezależnych od serwisu czynników.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w technologii SMD i BGA a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, który można wyeliminować tylko poprzez wymianę elementu na inny sprawny, niestety nie zawsze osiągalny.